• Auto-motor szakosztály
  • Auto-motor szakosztály
  • Auto-motor szakosztály
  • Auto-motor szakosztály
  • Auto-motor szakosztály

Az Autósport Szakosztály 1993-ban alakult Csomor László vezetésével, aki Horváth Gábor navigátorral a Rallye II. osztályban indult egy széria Ladával. Akkoriban itt volt a legnépesebb mezőny, sokszor 60-70 kategóriatárssal kellett megküzdeni a helyezésekért.

lada 11995-ben az autó átépítésre került, A-csoportos, 1300 cm3-s, 100 LE-s autó készült, mely hagyományos DMTK színeivel (fehér-kék) hamar a nézők kedvencévé vált. Az évek során a navigátori székben többen megfordultak: Hoffmann Zoltán, Imre András, Illés Ferenc.

2000-ben 4., 2001-ben 3. helyezést ért el a csapat el az év végi összesítésben, ezáltal lehetővé vált szereplésük az első osztályban.

2002-ben az Országos Rali Bajnokság első osztályában az A5-ös kategóriában szintén 3. helyezést sikerült elérni az év végi összesítésben. A következő években sajnos nem tudtak részt venni minden versenyen, így a bajnokság értékelésében hátrébb csúsztak, de a részeredmények kitűnőek voltak.

Az autót 2006-ben teljesen átépítette a csapat, a Ladák csúcsa, VFTS épült belőle, minden porcikájában versenyautó (160LE, tolókerekes váltó, széles futómű, stb)lada 22012-től a csapatvezetői teendőket Varga András látta el

2013-tól a Historic mezőnyben indultak, ahol az önálló bajnokság kiírásának hírére nagyon komoly mezőny jött össze.

2015-ben új navigátor érkezett: Patai Sándor, akivel az összes versenyen sikerült elindulni – és nem mellesleg előkelő helyeken célba érni, így év végén Bajnokok lettünk!

2016-ban csak technikai problémák miatt nem sikerült megismételni az előző évi eredményt, a következő években pedig az autó megbízhatóvá fejlesztése miatt nem sikerült minden versenyen részt venni.

2018-tól az utánpótlás kérdése is megoldódni látszik, jogosítványa megszerzése után Varga Bence kezdetben Trabanttal, később Lada 2105-ös autó volánja mögött több kategóriagyőzelmet szerzett amatőr versenyeken.

lada 32019-ben a navigátori széket Keszthelyi János foglalta el, akivel a betanuló év után 2020-ban csak a balszerencse (és a Koronavírus okozta helyzet) miatt csúsztak le a bajnoki dobogóról.

2021-ben Patai Sándor ült vissza a jobb oldalra, akivel a negyedik helyen végeztek a szezonnyitó versenyen, valamint másodikak lettek az idényzáró Európa-bajnoki futamon – kár hogy a többi versenyen nem tudtak rajthoz állni!

Támogatók

  • Dunaharaszti